مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:562017-02-22سياسي

عراقچی: برجام به موضوع داخلی و جناحی تبدیل شده، ترجیح دادم ساکت بمانم


" معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه به برجام نباید به عنوان یک موضوع جناحی نگریسته شود؛ گفت: متاسفانه برجام از یک موضوع ملی به موضوع جناحی و دعواهای جناحی تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عباس عراقچی عصر چهارشنبه در نشست پرسش و پاسخ با دانشگاهیان در دانشگاه فردوسی مشهد و درپاسخ به نماینده انجمن اسلامی این دانشگاه، افزود: انتظارات مردم در برجام درست مدیریت نشد که این امر ناشی از جناحی شدن برجام بود.

وی در پاسخ به نماینده جمعیت اسلامی اعضای هیات علمی دانشگاه در خصوص الزام طرف مقابل نیز اظهار کرد: این مهم در برجام رعایت شده واگر به عنوان مثال ملزم به کاهش تعداد سانتریفیوژها بودیم ، طرف مقابل نیز باید قوانین تحریم خود را لغو می کرد که این اقدام همزمان صورت گرفت.

وی افزود: همزمان با برجام قانون منع صادرات نفت برداشته شد ولی در بحث رفع تحریم ها با هزاران کمپانی، شرکت و بانک خصوصی طرف هستیم که هریک باید خود برای توسعه روابط به جمع بندی برسند.

عراقچی تاکید کرد: گشایش ها و رفع تحریم ها، طبق برنامه برجام اجرایی شد ولی نتایج اقتصادی آن برای نشان داده شدن، نیازمند زمان است.

وی در جواب نماینده انجمن اسلامی دانشجویان نو اندیش هم گفت: یکی از برکات برجام ایجاد فضای سیاسی موجود در کشور است و برجام از مهمترین موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: برجام به موضوع داخلی و جناحی تبدیل شده، ترجیح دادم ساکت بمانم

عراقچی: برجام به موضوع داخلی و جناحی تبدیل شده، ترجیح دادم ساکت بمانم