مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:252017-02-22اقتصادي

راه اندازی خطوط گردشگری دریایی در ساحل مازندران


از شهرستان رامسر تا گمیشان استان گلستان، نقاطی با هدف راه اندازی خطوط گردشگری دریایی و نیز اجرای طرح های گردشگری شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ سیاوش رضوانی مدیرکل اداره بنادر مازندران با اشاره به اجرای طرح های زیربنایی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با حدود 600 میلیارد ریال اعتبار از سال آینده گفت: این میزان اعتبار برای اجرای طرح سامانه رسوب گیر، توسعه موج شکن ها و نیز راه دسترسی هزینه خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ها، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و درپی آن بهبود فضای کسب و کار در بندر نوشهر فراهم می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در حاشیه آزاد سازی بخشی از اراضی ساحلی متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی در شهر کلارآبادخاطر نشان کرد: تعداد پرونده های قضایی تشکیل شده با موضوع تجاوز به اراضی حریم ساحلی و ایجاد تاسیسات دریایی غیرمجاز در مناطق ساحلی مازندران 96 فقره است.

وی در این باره ادامه داد: در 2 سال گذشته در پی همکاری دستگاه قضایی، منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر مسئولان ذیربط ، به 94 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خطوط گردشگری دریایی در ساحل مازندران

راه اندازی خطوط گردشگری دریایی در ساحل مازندران