مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:212017-02-22سياسي

دیدار رییس مجلس سنای ماداگاسکار با معاون ظریف


هونوره راکوتومانانا رییس مجلس سنای ماداگاسکار که برای شرکت در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در راس هیئتی به تهران سفر کرده است با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مجلس سنای ماداگاسکار، حمایت از آرمان فلسطین را گفتمان غالب در آفریقا دانست و افزود: مردم فلسطین از اشغالگری و تجاوز رنج می برد و هدف نهایی همه کشورها باید کمک به ملت فلسطین در جهت نیل به استقلال باشد.

وی رجوع به آراء مردم فلسطین و اعمال حق تعیین سرنوشت از سوی آنان را تنها راه منطقی و دموکراتیک برای پایان دادن به مشکل فلسطین برشمرد و حمایت از مردم فلسطین را نه فقط مربوط به کشورهای اسلامی بلکه وظیفه کل جهان دانست.

رییس مجلس سنای ماداگاسکار که در راس هیئت بلندپایه پارلمانی، سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است در این دیدار درباره توسعه همکاری های دوجانبه نیز گفت وگو کرد.

جابری انصاری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مشارکت هیئت عالیرتبه ماداگاسکار در کنفرانس فلسطین، مسئله فلسطین را یک مسئله جهانی دانست و افزود: کشورهای آفریقا که دهه ها درد و رنج ناشی از استعمار را تحمل کرده اند، با رنج مردم فلسطین آشنا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مجلس سنای ماداگاسکار با معاون ظریف

دیدار رییس مجلس سنای ماداگاسکار با معاون ظریف