مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:102017-02-22اقتصادي

بهره برداری از طرح های آبرسانی در اصفهان و اردستان + گزارش


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : امسال با راه اندازی مجتمع های آبرسانی ، آب آشامیدنی بهداشتی ، سالم و پایدار سه هزار روستای کشور تامین شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "، حمید رضا جانباز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی ورتون- یک لنگی در کوهپایه اصفهان جمعیت زیر پوشش این روستاها را بیش از 2 میلیون نفر بیان کرد و افزود : تا پایان سال به این آمار افزوده می شود .

وی آبرسانی به روستاها را مهمترین اولویت وزارت نیرو بیان و تاکید کرد: در بودجه سال 96 اعتبارات خوب و با افزایش چشمگیر برای این منظور اختصاص یافته است .

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه در استان های مرکزی کشور ازجمله اصفهان ، یزد ، و فارس بارش کمی را شاهد بودیم گفت : کمبود آب مشکل جدی ماست و باید به وسیله مجتمع های آبرسانی برای پایداری و تامین آب اقدام شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هم گفت : با بهره برداری از مجتمع آبرسانی ورتون – یک لنگی ،آب آشامیدنی و سالم سه هزار روستانشین 11 روستای بخش کوهپایه اصفهان تامین شد هاشم امینی افزود : برای احداث این مجتمع آبرسانی با 28 کیلومتر شبکه توزیع آب و 67 کیلومتر خط انتقال ، حدود 5 میلیارد تومان هزینه شده است .

دو طرح آبرسانی روستایی هم در اردستان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های آبرسانی در اصفهان و اردستان + گزارش

بهره برداری از طرح های آبرسانی در اصفهان و اردستان + گزارش