مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:052017-02-22سياسي

ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رییس دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی


اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دانشگاه شریف هدایت الله و اتاق ایران این دانشگاه بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،هیات مجلس شورای اسلامی متشکل از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات به ریاست نگهبان سلامی معاون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دانشگاه شریف هدایت الله، با " دده روش اده" رییس دانشگاه ملاقات کرد.

در این دیدار که چند تن از مسئولین دانشگاه و ولی الله محمدی نصرآبادی سفیر ایران در اندونزی هم حضور داشتند، " دده روش اده" ، خواستار همکاری فعالانه تر دانشگاه ها و مراکز علمی ایران با این دانشگاه شد و خاطرنشان کرد: علاوه بر حوزه های دینی و فرهنگی، همکاری در حوزه هایی چون علوم پایه و فناوری های نوین مد نظر ما است.

نصرآبادی با اشاره به رشد علمی جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای علمی، آموزشی و فناوری آن، نقش فرهنگ اسلامی همراه با روحیه استقلال طلبی ایرانیان در طول تاریخ را از عوامل پیشرفت کشورمان برشمرد.

سفیر کشورمان برگزاری کنفرانس های علمی مشترک ، اعزام استاد و دانشجو ، دوره های مطالعاتی ، تحقیقات مشترک را از جمله زمینه های همکاری میان دو کشور دانست و با اشاره به عزیمت یک استاد ریاضی ایرانی به جاکارتا و همکاری کوتاه مدت و تدریس در دانشگاه شریف هدایت الله ، خواستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رییس دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی

ملاقات هیات اعضای کمیسیون آموزش مجلس با رییس دانشگاه شریف هدایت الله اندونزی