مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 18:102017-02-22اجتماعي

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 15 هزار کردستانی در برنامه های سوادآموزی


بیش از 15 هزار کردستانی تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون، 15 هزار و 600 نفر سواد آموز در قالب دوره های مختلف تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفتند.

رشید قربانی افزود: در سال جاری میانیگن پوشش دوره های سواد آموزی استان 92 درصد بوده و 15 هزار و 600 نفر از سواد آموزان تحت پوشش برنامه های سواد آموزی قرار گرفتند.

وی با اشاره به رشد 17 درصدی عملکرد سواد آموزی استان نسبت به سال 94 افزود: عملکرد سواد آموزی استان در سال گذشته 75 درصد بود که با روند رو به رشد و افزایش میزان پوشش دوره های سواد آموزی این رقم در سال 95 به 92 درصد افزایش یافته که عملکرد مطلوبی است.

قربانی به میزان پوشش دوره های سواد آموزی به تفکیک نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری میزان پوشش دوره سواد آموزی 70 درصد، دوره انتقال 102 درصد و تحیکم نیز 101 درصد است و در مجموع عملکرد استان 92 درصد بوده است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد شهرستان ها و مناطق در پوشش دوره های سواد آموزی افزود: در سطح استان آموزش و پرورش نواحی یک و 2 و منطقه زیویه در رده های اول تا سوم استانی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 15 هزار کردستانی در برنامه های سوادآموزی

تحت پوشش قرار گرفتن بیش از 15 هزار کردستانی در برنامه های سوادآموزی