مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 18:102017-02-22فناوري

واکنش وزیر به مبلغ جدید در قبض های تلفن همراه


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعتراض مردمی درباره اخذ مبلغ جدیدی با عنوان خدمات محتوا در قبض های تلفن همراه واکنش نشان داد و دستور رسیدگی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شماری از مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با مراجعه به صفحه های اجتماعی اینجانب اعتراض هایی را نسبت به درج مبلغ جدید با نام خدمات محتوایی در قبض های تلفن همراه اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس با هدف پاسخگویی به اعتراض های مردمی، به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کردم موضوع را بررسی کنند و در صورت تخلف، قاطعانه برخورد کنند و اگر مبلغی دریافت شده باشد به مردم بازگردانده شود.

در چند روز گذشته شماری از مشترکان اپراتور اول تلفن همراه کشور در قبض های تلفن همراه خود شاهد درج عنوان جدیدی به نام خدمات مبتنی بر محتوا با وجود استفاده نکردن از آن بودند و با مراجعه به صفحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی نسبت به آن اعتراض کردند.

واعظی نوشت: مردم می توانند از طریق سامانه 195 هرگونه تخلف را گزارش دهند یا اگر سوال و ابهامی در این بخش داشتند با این سامانه مطرح کنند و اگر همراه اول یا هر اپراتور دیگری دریافتی غیر از آنچه مردم به اختیار انتخاب کرده اند، دریافت کنند، با آنها برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر به مبلغ جدید در قبض های تلفن همراه

واکنش وزیر به مبلغ جدید در قبض های تلفن همراه