مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 18:052017-02-22دانش

عضویت تمامی دانشجویان نمونه در بنیاد ملی نخبگان


وزیر علوم از عضویت تمامی دانشجویان نمونه در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: براساس تفاهمی که با این بنیاد صورت گرفته همه دانشجویان برتر می توانند عضو بنیاد شده و از امکانات آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی در اختتامیه بیست وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه که امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ترویج فرهنگ تجلیل از برترین ها و تشویق دانشجویان به امر پژوهش و آموزش را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: امیدوارم دانشجویان بتوانند در همه ابعاد شخصیتی و همه حوزه ها اعم از پژوهش، آموزش، فرهنگ، اجتماع و اخلاق بتوانند رشد و پیشرفت داشته باشند و در نهایت به سمت تولیدات متنوع علمی، معرفتی بخصوص تحقیقات کاربردی حرکت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی دانشجویان نمونه و برتر عضو بنیاد ملی نخبگان خواهند شد، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری های خوبی که با بنیاد ملی نخبگان صورت گرفت قرار بر این است که تمامی دانشجویان برگزیده عضو بنیاد ملی نخبگان باشند تا بتوانند از امکانات و تسهیلات این بنیاد استفاده کنند.

دکتر فرهادی با تاکید بر اینکه دیپلماسی علمی در کشور فعال شده، افزود: خوشبختانه در زمینه دیپلماسی علمی طی چند سال اخیر اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته به طوری که در عرصه همکاری های بین المللی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت تمامی دانشجویان نمونه در بنیاد ملی نخبگان

عضویت تمامی دانشجویان نمونه در بنیاد ملی نخبگان