مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 17:102017-02-22سياسي

آزادی 48 زندانی جرائم غیر عمد و رد مال در یاسوج


48 زندانی جرائم غیر عمد و ردمال در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل جدید زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم وجدید زندانها واقدامات تامینی و تربیتی استان گفت:این افراد،شامل 38 زندانی جرائم غیر عمد و 10 زندانی رد مال بودند که با حمایتهای مالی ستاد دیه کشور، بنیاد خیریه نیکوکاری دستان مهربان و رییس سازمان زندانها واقدامات تامینی وتربیتی کشور به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند .

اسماعیل جم یاری افزود: به برکت انقلاب اسلامی،سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در پی اصلاح افراد به خطا رفته هستند تا آنها فردی مفید برای خانواده و جامعه شوند.

وی گفت: ماموریت این سازمان،ماموریتی قرآنی است و هم اکنون 200 زندانی استان، در کلاسهای رشته حفظ 1 تا 9 جزء، شرکت کرده اند .

رییس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد هم دراین مراسم گفت: یکی از تکالیف دستگاه قضایی حفظ کرامت و شان انسانهاست که درهمین راستا زحمات طاقت فرسای اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان موجب شده که کهگیلویه وبویراحمد، رتبه نخست شورای حل اختلاف زندانهای کشور را از آن خود کند و بسیاری از مشکلات زندانیان از این طریق حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 48 زندانی جرائم غیر عمد و رد مال در یاسوج

آزادی 48 زندانی جرائم غیر عمد و رد مال در یاسوج