مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 17:002017-02-22پزشكي

92 درصد آب شرب چهارمحال و بختیاری از طریق آب زیرزمینی تأمین می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 92 درصد آب شرب چهارمحال و بختیاری از منابع آب زیرزمینی تأمین می شود و به منظور کاهش آلودگی این منابع، - ایجاد آبخوان ها و عملیات آبخیزداری در استان امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا گودرز امیری چهارم اسفندماه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای کنترل کیفیت آب و دارا بودن استانداردهای لازم آن، مسئولان بهداشت و درمان استان، موظف به انجام آزمایشات میکروبی آب شرب هست.

وی افزود: 92 درصد آب شرب چهارمحال و بختیاری از منابع آب زیرزمینی تأمین می شود و به منظور کاهش آلودگی این منابع، ایجاد آبخوان ها و عملیات آبخیزداری در استان امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست موظف به تخلیه و پاکسازی خاک های آلوده به نفت از منطقه سرخون است.

وی با اشاره به مشکل ناشی از نشت نفت در منطقه سرخون، تصریح کرد: کشت محصولات توسط کشاورزان در منطقه سرخون شهرستان اردل صورت گیرد ولی در صورتیکه محصول نهایی مورد تأیید وزارت بهداشت واقع نشد از عرضه آن به بازار خودداری شود و در صورت عدم عرضه محصولات، وزارت نفت مکلف به پرداخت خسارت مربوطه به کشاورزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد آب شرب چهارمحال و بختیاری از طریق آب زیرزمینی تأمین می شود

92 درصد آب شرب چهارمحال و بختیاری از طریق آب زیرزمینی تأمین می شود