مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:402017-02-22پزشكي

تلاش برای تبدیل انسولین تزریقی به نوع خوراکی


رییس انجمن علمی سامانه های نوین دارورسانی ایران گفت: تلاش می کنیم تا انسولین از روش تزریقی در بیماران به خوراکی تبدیل شود و داروهای نانوذراتی جایگزین داروهایی شوند که به خوبی جذب بدن نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی رفیعی تهرانی در آیین افتتاحیه دومین همایش خاورمیانه و هفتمین همایش ملی سامانه های نوین دارورسانی(ICRC) که توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته(هایتک) برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری چنین همایش هایی این است که بتوانیم داروهای جدیدی را به بازار عرضه کنیم؛ هرچند که برخی از این داروها در مرحله تولید و برخی در حال تحقیق هستند.

وی افزود: داروهای جدید بیشتر در زمینه تولید ژن در بیماران سرطانی و بیماران قلبی و عروقی است، ضمن اینکه تلاش می کنیم تا انسولین از روش تزریقی در بیماران به خوراکی تبدیل شود و داروهای نانوذراتی جایگزین داروهایی شوند که به خوبی جذب بدن نمی شوند.

رفیعی تهرانی گفت: امیداریم تحقیقات در این زمینه و همچنین خروجی این همایش ها منجر به کار مفیدی برای مردم ایران و کار تحقیقی به سیستم عملی تبدیل شود تا بیماران بتوانند از دستاوردهای نوین استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبدیل انسولین تزریقی به نوع خوراکی

تلاش برای تبدیل انسولین تزریقی به نوع خوراکی