مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:312017-02-22دانش

ارسال بیش از 500 مقاله تخصصی به دبیرخانه کنفرانس هسته ای ایران


بیست وسومین کنفرانس هسته ای ایران، با مشارکت دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، همزمان با تقدیراز علی عباسپور، حسین آفریده، سید جابر صفدری و محمدرضا اسکندری از پیشکسوتان هسته ای و اساتید دانشگاه برگزار شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، فریدون عباسی رییس انجمن علمی هسته ای ایران در بیست و سومین کنفرانس هسته ای ایران، گفت: بیست و سومین کنفرانس هسته ای ایران در هشت محور آغاز شده که در این دوره بیش از 500 عنوان مقاله تخصصی به دبیرخانه آن ارسال شده است، از این میان پس از بررسی اولیه 486 عنوان مقاله قابل بررسی شناخته شدند که 44 مقاله بصورت شفاهی و 249 عنوان مقاله بصورت پوستر پذیرفته شدند.

دبیر کمیته علمی این کنفرانس به تعداد 44 داور مقالات در کنفرانس سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال تعداد داوران به 100 نفر افزایش پیدا کرد و هر مقاله حداقل توسط دو داور مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: غیر از کنفرانس سالانه و ارائه مشاوره به مراکز و متقاضیان، انجمن هسته ای ایران هر سال اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی نیز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 500 مقاله تخصصی به دبیرخانه کنفرانس هسته ای ایران

ارسال بیش از 500 مقاله تخصصی به دبیرخانه کنفرانس هسته ای ایران