مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:252017-02-22فرهنگي

سریال معمای شاه به دوران پهلوی خیلی خوب پرداخت


«معمای شاه» به عنوان کار عظیمی که شروع شد و امروز پایانش را گرامی می داریم بخش عظیمی از سرمایه فرهنگی و هنری کشور را در برداشت.

- معاون رسانه ملی گفت: معمای شاه به عنوان کار عظیمی که شروع شد و امروز پایانش را گرامی می داریم بخش عظیمی از سرمایه فرهنگی و هنری کشور را در برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ مرتضی میرباقری در آیین تجلیل از عوامل سریال معمای شاه افزود: وظیفه اصلی ما در صدا و سیما ارتقا فرهنگ عمومی جامعه از طریق برنامه ریزی و برنامه سازی است.

وی ادامه داد: بخش عمده هویت تلویزیون به سریال ها است؛ سریال سازی به عنوان یکی از ضروریات تلویزیون است و ما در سریال سازی از منابع مختلف برای ارتقای فرهنگ عمومی استفاده می کنیم و یکی از مهمترین این منابع تاریخ است.

میر باقری گفت: صدا و سیما سریال های زیادی بر اساس تاریخ تمدن اسلام، قصه های قرآنی و تاریخ معاصر ساخته است که یوسف پیامبر و مردان انجلس و معمای شاه از جمله آن هاست.

وی ادامه داد: پیچیده ترین بخش تاریخ معاصر از پهلوی به بعد است و حکومت پهلوی تنها حکومتی در ایران است که بیگانه آن را سر کار آورد و مهمترین مسئولیت حکومت پهلوی این بود که فرهنگ این کشور متناسب با فرهنگ بیگانه شکل بگیرد؛ هم پهلوی اول هم پهلوی دوم این چنین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال معمای شاه به دوران پهلوی خیلی خوب پرداخت

سریال معمای شاه به دوران پهلوی خیلی خوب پرداخت