مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:262017-02-22فرهنگي

اعتراض جمعی هنرمندان؛ با یاد فرهادی و علیه ترامپ


این نویسندگان، هنرپیشه ها و اهل موسیقی طی نامه ای که از سوی مرکز «پن» آمریکا منتشر شده، از «ترامپ» خواسته اند که این قانون را لغو کند.

- این نویسندگان، هنرپیشه ها و اهل موسیقی طی نامه ای که از سوی مرکز پن آمریکا منتشر شده، از ترامپ خواسته اند که این قانون را لغو کند.

گروهی متشکل از 60 نویسنده، بازیگر و موسیقی دان نامه ای نوشتند و به قانون منع ورورد تبعه هفت کشور مسلمان به آمریکا که توسط دونالد ترامپ وضع شده، اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارگارت اتوود ، زادی اسمیت و فیلیپ راث از جمله نویسندگان نام آشنایی هستند که در گروه 60 نفری چهره های هنری و ادبی قرار گرفته اند تا به قانون نژادپرستانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اعتراض کنند.

طبق قانون موقتی که ترامپ اندکی پس از رییس جمهور شدن وضع کرده، مسافران و مهاجران هفت کشور ایران، عراق، سومالی، سودان، سوریه، یمن و لیبی حتی با داشتن کارت سبز، حق ورود به ایالات متحده آمریکا را ندارند.

گاردین نوشت: این نویسندگان، هنرپیشه ها و اهل موسیقی طی نامه ای که از سوی مرکز پن آمریکا منتشر شده، از ترامپ خواسته اند که این قانون را لغو کند.

آن ها این قانون را کاملا در تضاد با منافع ملی آمریکا دانسته اند و در نامه خود از اصغر فرهادی کارگردان ایرانی نام برده اند که در اسکار امسال با فیلم فروشنده ، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جمعی هنرمندان؛ با یاد فرهادی و علیه ترامپ

اعتراض جمعی هنرمندان؛ با یاد فرهادی و علیه ترامپ