مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:102017-02-22اقتصادي

وام 160 میلیونی خانه اولی ها بازار مسکن را به حرکت انداخت


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاثیر اقدامات یک سال گذشته بانک مسکن در راستای افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن و همچنین تنوع بخشی به سبد تسهیلات در حوزه مسکن را مثبت ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک مسکن"، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این مطلب گفت: هم اکنون پوشش نسبتا مناسبی از تسهیلات خرید مسکن در شهرهای مختلف کشور مشاهده می شود هر چند برای برخی کلان شهرها همچون تهران لازم است سقف تسهیلات در راستای متناسب سازی آن با هزینه خرید آپارتمان ­های مسکونی باز هم افزایش یابد.

وی اقدام اخیر بانک مسکن در راستای افزایش سقف تسهیلات صندوق پس انداز یکم از 80 به 160 میلیون تومان برای زوج های جوان خانه اولی را حرکتی مثبت در جهت متناسب سازی سقف تسهیلات خرید مسکن در پایتخت عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در حرکت معاملات مسکن نقش موثری داشته است.

دامادی افزود: برای حفظ پوشش مناسب تسهیلات خرید مسکن لازم است سقف فعلی تسهیلات متناسب با نوسانات نرخ تورم عمومی و تورم بخش مسکن تعدیل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای الزامات مربوط به تسریع حرکت بازار مسکن در فاز پیش رونق و ایجاد رونق در این بازار، دولت باید در وهله اول از تصدی­ گری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 160 میلیونی خانه اولی ها بازار مسکن را به حرکت انداخت

وام 160 میلیونی خانه اولی ها بازار مسکن را به حرکت انداخت