مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 16:052017-02-22اجتماعي

احداث گرمخانه ویژه زنان بی سرپناه قزوین


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از احداث گرمخانه برای اسکان زنان بی سرپناه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم بیدخام در اتاق فکری به منظور راه اندازی گرمخانه زنان بی سرپناه در استانداری قزوین، افزود: از آنجا که حضور زنان بی سرپناه که به هر علت فاقد مکانی برای بیتوته هستند، در اماکن عمومی، پارک ها و خیابان ها موجب تهدید هم برای خود فرد و هم برای امنیت عمومی جامعه هستند، راه اندازی گرمخانه برای ساماندهی آن ها ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر ساماندهی، غربالگری، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای زنان آسیب دیده و بی سرپناه ضروری است، ادامه داد: زندگی در چنین اماکنی می تواند زمینه ساز تغییر رفتار این افراد شده و باعث تغییر رویکرد و بازیابی هویت این افراد شود.

بیدخام افزود: هر یک از ما صرف نظر از جایگاه اداری و دولتی که داریم، به عنوان یک مسلمان و شهروند ایرانی در قبال این افراد آسیب دیده باید احساس مسئولیت کنیم چرا که زنان آسیب پذیرتر هستند، بنابراین ضرورت راه اندازی گرمخانه برای زنان بی سرپناه در مقایسه با مردان بسیار جدی تر است.

وی با اشاره به اینکه مسائل متعددی ازجمله فرار از خانه، فقر، اعتیاد و مواردی از این قبیل باعث کارتن خوابی این زنان شده است، خاطرنشان کرد: در درجه اول باید پس از جمع آوری و اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث گرمخانه ویژه زنان بی سرپناه قزوین

احداث گرمخانه ویژه زنان بی سرپناه قزوین