مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-22دانش

سلامت الکترونیک از نیازهای جدی حوزه سلامت است


سلامت الکترونیک از نیازهای ضروری و جدی حوزه سلامت است.

- علیرضا زالی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" با بیان این مطلب در حاشیه دومین همایش سلامت الکترونیک که امروز و فردا در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه آزاد برگزار می شود افزود: با سلامت الکترونیک، محرومیت زدایی، عدالت در سلامت و اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

وی در ادامه به چالش های این حوزه اشاره کرد و گفت: پروتکل کلی سلامت الکترونیک هنوز کامل نشده است و بخش سلامت و فناوری اطلاعات باید هم افزایی بیشتری داشته باشند، ضمن اینکه باید فرهنگ سازی و سواد سلامت و مشارکت و همراهی مردم را ارتقا دهیم.

زالی با تاکید بر اینکه آموزش پزشکی، توسعه و تعالی و آموزش همگانی را با سلامت الکترونیک خواهیم داشت گفت: امروز ضریب نفوذ اینترنت در کشورما بالاست و با توجه به استفاده مردم از گوشی های هوشمند می توان با هم افزایی سازمان های مرتبط با سلامت الکترونیک این بخش را گسترش داد.

وی با بیان اینکه عزم همه برای سلامت الکترونیک جدی است افزود: چند ماه گذشته کارهای زیر ساختی خوبی انجام شده از جمله این که سامانه متمرکز سلامت شتاب خوبی گرفته و سامانه های خوبی راه اندازی شده است، ضمن اینکه صدور کارت الکترونیک سلامت الان در جایگاه خوبی قرار دارد و در بخش ثبت صدور اولیه به 62میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت الکترونیک از نیازهای جدی حوزه سلامت است

سلامت الکترونیک از نیازهای جدی حوزه سلامت است