مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 14:402017-02-22دانش

افتخارات هسته ای امروز مدیون هدیت های آیت الله هاشمی است


مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب پیگیر تحقیقات علمی کشور به ویژه تحقیقات هسته ای بودند و افتخارات هسته ای امروز مدیون حمایت ها و هدایت های ایشان است.

- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای انقلاب پیگیر تحقیقات علمی کشور به ویژه تحقیقات هسته ای بودند و افتخارات هسته ای امروز مدیون حمایت ها و هدایت های ایشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حسن غفوری فرد در مراسم افتتاحیه کنفرانس توسعه پژوهش های نوین در برق و کامپیوتر که در محل سالن تربیت شهرستان تربت جام برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: بحث انرژی امروزه جزء مباحث مهم جهان است و هر کشوری که تحقیقات بیشتری انجام دهد، توسعه بیشتری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه انرژی های فسیلی رو به اتمام هستند و طبق تحقیقات حداکثر تا 50سال دیگر عمر خواهند داشت عنوان کرد: ایران ظرفیت ویژه ای برای استفاده از انرژی های خورشیدی و بادی دارد.

غفوری فرد افزود: کشور ما بیش از 300 روز آفتابی دارد، همچنین در استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و گیلان ظرفیت های ارزنده ای برای انرژی بادی وجود دارد و تاکنون نیز کارهایی در این زمینه صورت گرفته اما جای کار بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارات هسته ای امروز مدیون هدیت های آیت الله هاشمی است

افتخارات هسته ای امروز مدیون هدیت های آیت الله هاشمی است