مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 14:162017-02-22دانش

حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه های اکراین


در جلسه وزیر علوم و آموزش عالی این کشور با سفیر ایران و معاون بین الملل بنیاد سعدی، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سال آینده این دانشگاه ها مانند سال های قبل دانشجوی زبان فارسی بپذیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، با توجه به اینکه بررسی و حل مشکلات رشته زبان فارسی در دانشگاه های اکراین در زمره اولویت های کاری سفارت ایران قرار دارد، با پیگیری های سفیر ایران در اکراین جلسه ایی در وزارت علوم و آموزش عالی اکراین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور لیلیا گرینویچ، وزیر علوم و آموزش عالی اکراین، بهشتی منفرد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اکراین، اولگ شارف، رییس دپارتمان آموزش عالی اکراین، سیدمحمدرضا دربندی، معاون بین الملل بنیاد سعدی و همچنین مسئولان دانشگاه ملی تاراس شفچنکو اکراین و دنشگاه ملی زبان شناسی کی یف، برگزار شد، وزیر علوم و آموزش عالی اکرای قول داد مشکلات پیش آمده در سیستم جدید پذریش دانشجو حل شود و دانشگاه ها به روال گذشته در سال آینده، دانشجوی زبان فارسی داشته باشند.

بنابر این گزارش، همچنین بخش فرهنگی سفارت کشورمان در اکراین با تدریس سوسن جبری، استاد اعزامی وزارت علوم، کارگاه بازآموزی استادان و دانشجویان زبان فارسی دانشگاه های اکراین در دانشگاه شفچنکو را برگزار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه های اکراین

حل مشکلات پذیرش دانشجوی زبان فارسی در دانشگاه های اکراین