مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 13:352017-02-22دانش

برگزاری اولین همایش پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی یزد


رییس اولین همایش ملی «پژوهش های کاربردی و فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی» پذیرش و ارائه افزون بر 120 مقاله از میان قریب 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

- رییس اولین همایش ملی پژوهش های کاربردی و فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی پذیرش و ارائه افزون بر 120 مقاله از میان قریب 300 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جواهری رییس دانشگاه آزاد سالامی واحد تفت و رییس این همایش در حاشیه مراسم افتتاحیه که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: از مجموع مقالات پذیرش شده از سوی کمیته علمی تعداد 50 مقاله به صورت سخنرانی، 40 مقاله به صورت پوستر و تعدادی دیگر نیز به صورت غیرحضوری پذیرش شده است.

وی برگزاری چنین همایشی با رویکرد پژوهش های کاربردی و فناوری های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی را اولین بار در استان دانست و در این خصوص تصریح کرد: یکی از سیاست ها و محورهای اصلی دانشگاه در حوزه علمی، توسعه شرکت های دانش بنیان است لذا با اهتمام به موضوع پژوهش های کاربردی در نظر داریم که هم در جهت توسعه این شرکت ها گام برداریم و هم با عملی کردن یافته های این پژوهش ها گامی در جهت رفع مشکلات جامع برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی یزد

برگزاری اولین همایش پژوهش های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی یزد