مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 13:352017-02-22دانش

راه اندازی مرکز تحقیقات پرتو پزشکی در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد


رییس واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی راکتور تحت بحران و مرکز تحقیقاتی و کاربردی پرتو پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی عباسپور در بیست وسومین کنفرانس هسته ای ایران با تاکید بر اینکه علوم انرژی هسته ای در زمینه های پزشکی کاربردهای زیادی دارد، گفت: بنابراین باید متخصصان خوبی را در طراحی، ساخت، کنترل راکتورها، پرتو پزشکی و مانند آنها تربیت کرده تا گام موثری در پیشرفت هرچه بیشتر علمی کشور این حوزه برداریم.

وی ادامه داد: در این راستا واحد علوم و تحقیقات با دارا بودن آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، فضای آموزشی و تحقیقاتی، اساتید برجسته تاکنون عملکرد مناسبی داشته است و تلاش می کنیم تا بیش از پیش در این زمینه با فراهم کردن امکانات گام های مثبت بیشتری برداریم.

رییس واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه در حال حاضر این واحد از 16 استاد تمام وقت در گروه مهندسی هسته ای بهره می برد، خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت های آتی واحد علوم و تحقیقات برای تربیت هرچه بهتر نیروی متخصص در زمینه علوم انرژی هسته ای علاوه بر افزایش اعضای هیأت علمی متخصص، می توان به راه اندازی راکتور تحت بحران و مرکز تحقیقاتی و کاربردی پرتو پزشکی در آینده ای نزدیک اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تحقیقات پرتو پزشکی در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد

راه اندازی مرکز تحقیقات پرتو پزشکی در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد