مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:452017-02-22دانش

اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال آینده


رییس سازمان امور دانشجویان از اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال 96 خبر داد و گفت: دانشجویان نخبه و نمونه کشوری در اولویت دریافت تسهیلات سازمان امور دانشجویان قرار خواهند گرفت.

- رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم توجیهی دانشجویان نمونه خبرداد اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال آینده رییس سازمان امور دانشجویان از اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال 96 خبر داد و گفت: دانشجویان نخبه و نمونه کشوری در اولویت دریافت تسهیلات سازمان امور دانشجویان قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم توجیهی دانشجویان نمونه کشوری که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، برگزاری این مراسم را یکی از مظاهر هماهنگی و وحدت بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت توصیف کرد و گفت: امسال مراسم انتخاب دانشجوی نمونه دو بار برگزار شد که اولین مراسم در اوایل سال به منظور تقدیر از دانشجویان نمونه سال 94 بود و مراسم امروز نیز به دلیل هماهنگی های خوبی که انجام گرفت برای تجلیل از دانشجویان نمونه سال 95 انجام می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:برنامه انتخاب دانشجوی نمونه هرساله طی یک فرآیند طولانی مدت انجام می شد، اما در دولت فعلی این فرآیند ساماندهی شد و دانشجویان نمونه ابتدا از طرف دانشگاه منتخب شدند و اسامی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال آینده

اختصاص وام ویژه دکتری به تمامی دانشجویان از سال آینده