مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22ورزشي

نبرد کهکشانی های برای صعود به فینال


چهره فینالیست های بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا با برگزاری دو مسابقه مشخص می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" ؛ دور برگشت مرحله پلی آف بیست و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار و معرفی تیم های راه یافته به فینال فردا به پایان می رسد.

مسابقات این هفته از ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) در استخر بین المللی 9دی مجموعه ورزشی شیرودی به میزبانی سایپا و دانشگاه آزاد برگزار می شود.

در نخستین دیدار تیم اول و چهارم مرحله گروهی یعنی دانشگاه آزاد 23 امتیازی و گچساران 12 امتیازی، باید مسابقه مرحله برگشت پلی آف را به میزبانی دانشگاه برگزار کنند.

دیدار رفت این دو تیم در گچساران با نتیجه 11 بر 7 به سود دانشگاه به پایان رسید تا این تیم بدون شکست در این دوره از رقابت ها باقی بماند.

دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی که در دو دیدار متوالی موفق به شکست گچساران شده به ظاهر کار آسانی برای فینالیست شدن پیش رو دارد.

اما نباید فراموش کرد که تیم نفت و گاز گچساران در این دوره از رقابت ها روند رو به رشدی از خود به نمایش گذاشته و می تواند شگفتی ساز این دوره از مسابقات شود.

این تیم که سال گذشته به عنوان تیم ششم به کار خود پایان داده بود تا به اینجای رقابت ها عملکر رضایت بخشی از خود نشان داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد کهکشانی های برای صعود به فینال

نبرد کهکشانی های برای صعود به فینال