مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22سياسي

حمایت ویژه ستاد علوم شناختی از ایجاد انجمن های علمی وطرح های پژوهشی


دبیر کمیته دانشجویی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از ایجاد 50 انجمن علمی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: - علاوه بر آن این ستاد از طرح های پژوهشی دانشجویی حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا پناهی با اشاره به تصویب آیین نامه های حمایتی ستاد علوم و فناوری های شناختی در سال جاری، افزود: به موجب این آیین نامه، کمیته دانشجویی این ستاد به منظور ترویج حوزه شناختی و افزایش فعالیت های دانشجویی در این حوزه از تشکیل انجمن های علمی در دانشگاه های سرتاسر کشور حمایت می کند.

وی این حمایت را در راستای امضای تفاهم نامه هایی میان ستاد علوم شناختی با وزارت علوم دانست و خاطرنشان کرد: بر این اساس انجمن های علمی مغز و شناخت بعد از ثبت و شروع فعالیت در دانشگاه ها، حمایت های ستاد را دریافت خواهند کرد.

به گفته دبیر کمیته دانشجویی ستاد علوم و فناوری های شناختی این انجمن ها محدودیتی در نوع رشته دانشگاهی ندارند و بین رشته ای هستند و بازوهای ستاد در پیشبرد و ترویج علوم شناختی در دانشگاه ها محسوب می شوند.

پناهی، برگزاری کارگاه های علمی مرتبط، سمینار و مسابقات دانشجویی را از دیگر فعالیت های این انجمن ها ذکر کرد و یادآور شد: تا کنون در دانشگاه هایی همچون علوم پزشکی ایران و اصفهان این انجمن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه ستاد علوم شناختی از ایجاد انجمن های علمی وطرح های پژوهشی

حمایت ویژه ستاد علوم شناختی از ایجاد انجمن های علمی وطرح های پژوهشی