مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22اقتصادي

ایجاد اشتغال برای بیش از هزار مددجوی کمیته امداد


805 بانوی تحت حمایت این کمیته صاحب شغل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، محسن ولییی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، افزود: در10 ماهه امسال برای بیش از هزار و 45 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد ، کاریابی شده است که از این تعداد 805 نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه این روند به صورت جدی درحال پیگیری و اجراست، افزود: خانواده هایی که توان اشتغال دارند پس از استعداد سنجی، آموزش و پرداخت تسهیلات خودکفایی برای ایجاد شغل و درآمد اقدام می کنند تا به خودکفایی برسند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اضافه کرد: براساس استعداد سنجی های انجام شده، بیش از 87 هزارمددجوی تحت حمایت این نهاد مورد سنجش شغلی برای ورود به بازار کار قرار گرفته اند.

ولییی با بیان اینکه مددجویان با فراگرفتن آموزش های لازم در مراکز فنی و حرفه ای از طریق موسسه های کاریابی و شرکت های خدماتی به صورت مستقیم به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار می شوند، افزود: کارفرمایان با مراجعه به کمیته امداد می توانند به ارائه درخواست نیروی کار اقدام کنند و از بسته تشویقی کاریابی این نهاد بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای بیش از هزار مددجوی کمیته امداد

ایجاد اشتغال برای بیش از هزار مددجوی کمیته امداد