مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22سياسي

ایران و لبنان می توانند در حل و فصل مسایل منطقه ای تأثیرگذار باشند


رییس جمهوری روابط ایران و لبنان را همواره بسیار دوستانه و برادرانه دانست و اظهار داشت: تهران و بیروت، ظرفیت های بسیاری برای تقویت روابط و مناسبات خود دارند و با همکاری و هماهنگی یکدیگر، - می توانند در حل و فصل مسایل منطقه ای، تأثیرگذار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در دیدار آقای نبیه بری رییس مجلس لبنان، با تجلیل از اقدامات وی در ثبات لبنان و تحکیم روابط تهران بیروت، گفت: در مسیر تقویت روابط دو جانبه لازم است از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم و امیدواریم با همکاری یکدیگر، از توانایی های موجود در راستای منافع دو ملت بهره برداری نماییم.

رییس جمهوری با اشاره به شرایط سخت و پیچیده منطقه، گفت: برای حل و فصل مشکلات منطقه راهی جز مشورت و همکاری های مشترک وجود ندارد.

روحانی خاطر نشان کرد: در موضوع سوریه و برای مقابله با تروریسم، ایران و لبنان در کنار مردم سوریه قرار گرفتند و اگر این همکاری و هماهنگی وجود نداشت، امروز دمشق به پایتختی برای داعش در منطقه تبدیل شده بود و اکنون در سایه همین همکاری ها شرایط موجود در منطقه به مراتب بهتر از یکسال پیش است و همچنان باید به تعاملات خود در این رابطه ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و لبنان می توانند در حل و فصل مسایل منطقه ای تأثیرگذار باشند

ایران و لبنان می توانند در حل و فصل مسایل منطقه ای تأثیرگذار باشند