مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22بين الملل

دو پروژه اسراییلی ـ آمریکایی: تخریب آثار اسلامی و شهرک سازی


از سال 1948 میلادی اشغالگری صهیونیست ها تلاش می کنند با کشتار و قتل و عام و ایجاد رعب و حشت و بیرون راندن اعراب فلسطینی از سرزمین هایشان زمینه اقامت و سکونت بیشتر یهودیان را فراهم کنند - شهرک سازی و اسکان یهودیان در بیت المقدس ادامه یافت تا ساکنان یهودی در این شهر اکثریت یافتند.

مقامات اسراییلی صرفنظر از مصادره اراضی، ایجاد شهرکها و اقدامات تشویقی برای مهاجرت یهودیان مانند برقراری معافیت مالیاتی و عوارض شهری، اقدامات دیگری چون ممانعت از ترمیم و مرمت ابنیه و منازل مسلمانان، تحمیل مالیاتهای سنگین و اخذ اوراق هویت را نیز درپیش گرفته اند.

1950 پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کِنِست شهر بیت المقدس، قبله اول مسلمانان را به عنوان پایتخت این رژیم اعلام کرد.

اما تلاش‏های رژیم صهیونیستی برای جلب رضایت سایر کشورها جهت به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت این رژیم و انتقال سفارت‏خانه‏ های آنها به این شهر به جایی نرسید.

شورای امنیت سازمان ملل هم در سال1980 این اقدام اسراییل را محکوم کرد و از دولتهایی که دفاتر نمایندگی سیاسی خود را به بیت المقدس منتقل کرده بودند خواست تا آنها را به تل آویو بازگردانند.

پس از آن رژیم صهیونیستی در ادامه طرح های خود برای اسکان یهودیان در سرزمین های فلسطین، روند طرح و ساخت صدها واحد مسکونی جدید را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پروژه اسراییلی ـ آمریکایی: تخریب آثار اسلامی و شهرک سازی

دو پروژه اسراییلی ـ آمریکایی: تخریب آثار اسلامی و شهرک سازی