مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:212017-02-22بين الملل

سخنگوی والی بغلان در گفت وگو با فارس: خودروهای شیشه دودی در بغلان جمع آوری می شود


قرار است تمام خودروهای شیشه دودی و موتورسیکلت های بی مجوز از شهر پلخمری مرکز ولایت بغلان جمع آوری شود.

- محمود حقمل سخنگوی والی بغلان در گفت وگو با خبرنگار سایت افغانستان "، از افزایش تردد خودروهای شیشه دودی و موتور سیکلت های غیرقانونی و بی مجوز در شهر پلخمری خبر داد.

خودروهای شیشه دودی جمع آوری می شود وی افزود: این خودروها و موتور سیکلت ها سبب افزایش نگرانی ساکنان بغلان در جهت احتمال افزایش ناامنی شده و به همین دلیل چندین بار خواستار جمع آوری آن شده اند.

حقمل تصریح کرد: در آخرین نشست امنیتی مسئولان محلی بغلان تصمیم گرفته شد که تمام خودروهای شیشه دودی از پلخمری جمع آوری شود.

وی هشدار داد: مالکان خودروهای شیشه دودی پیش از توقف خودروهای شان باید شیشه های خودروهای خود را تبدیل کنند، در غیر آن هیچ همکاری با آنها صورت نخواهد گرفت.

سخنگوی والی بغلان با اشاره به آغاز جمع آوری خودروهای شیشه دودی از سطح شهر و شهرستان های بغلان گفت: قرار است این روند تا زمان پایان این خودروها ادامه یابد.

چالش موتورسیکلت های بی مجوز در بغلان وی در ادامه سخنان خود از افزایش موتور سیکلت های غیرقانونی و بی مجوز در شهر پلخمری نیز خبر داد و گفت: برخی مالکان این موتورسیکلت ها برای فرار از مجازات و همکاری با مخالفان دولت از این موتورسیکلت ها استفاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی والی بغلان در گفت وگو با فارس: خودروهای شیشه دودی در بغلان جمع آوری می شود

سخنگوی والی بغلان در گفت وگو با فارس: خودروهای شیشه دودی در بغلان جمع آوری می شود