مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:212017-02-22بين الملل

یهودی سازی خاورمیانه تهدیدی بزرگ است/ نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم


نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلیم الجبوری، رییس مجلس عراق در دومین روز از ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت: این کنفرانس، کنفرانس موفقی بوده و از دولت و مجلس ایران تشکر و تقدیر می کنیم.

وی افزود: ما امروز گرد هم آمدیم که درباره فلسطین بگوییم؛ چراکه این مسئله تنها مربوط به مسلمانان نیست و فلسطین یک بحث تاریخی و وجودی دارد.

رییس مجلس عراق با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در خاورمیانه رخنه کرده است و مرتکب شنیع ترین جنایات می شود تاکید کرد: یهودی سازی این سرزمین و تشکیل کشور اسراییل تهدیدی بزرگ است و حال و آینده ما را تهدید می کند.

الجبوری با اشاره به اینکه صهیونیست ها از تمام ابزارها برای جنگ های نیابتی استفاده می کنند تصریح کرد: معتقدم عراق چه در گذشته و چه در حال در کنار مسئله فلسطین بوده و به هیچ وجه جانب داری علیه طرفهای دیگر نکرده است؛ همواره منادی این بوده که اسراییل پایبند قطعنامه های بین المللی باشد.

وی ادامه داد: برادران و خواهران حاضر در جمع ما می بایست در تمام فعالیت های خود منطقی عمل کنیم و همگی بر گزینه فلسطین تاکید داشته باشیم و فلسطین را در بازار سیاست رها نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهودی سازی خاورمیانه تهدیدی بزرگ است/ نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم

یهودی سازی خاورمیانه تهدیدی بزرگ است/ نباید فلسطین را در بازار سیاست رها کنیم