مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:202017-02-22اقتصادي

دوپینگ خودروسازان داخلی با شارژ تعرفه واردات


سال آینده با توجه به تولید خودروهای پساتحریمی، صنعت خودرو کشور با چهره جدیدی وارد بازار می شود این در شرایطی است که به نظر می رسد واردات خودروهای خارجی حتی جایگاه سابق خود را در بازار داخلی نخواهد داشت.

- با توجه به لغو تحریم های بین المللی علیه ایران در شرایطی خودروسازی کشور با حمایت و همراهی وزارت صنعت و معدن و تجارت دست دوستی به خودروسازان خارجی داد که واردات خودرو با مقررات این وزارتخانه در شرایط انفعالی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادنیوز، مسوولان صنعتی کشور در دولت یازدهم چندین بار نسبت به تغییر دستورالعمل واردات خودرو اقدام کردند حال آنکه بعد از توافق هسته ای با ابطال دستورالعمل های قبلی، شرایط دشواری را پیش روی وارد کنندگان قرار دادند.

در این زمینه اظهارات متفاوتی از سوی مسوولان دولتی در باب تغییر دستورالعمل واردات خودرو عنوان می شد به طوری که برخی آن را به ساماندهی واردات خودرو تعبیر کردند و برخی دیگر همچون رییس سازمان توسعه تجارت محدودیت در واردات را به جلوگیری از خروج ارز نسبت دادند؛ در هر حال هر چه هست وارد کنندگان خودرو این روزها هیجان تولید کنندگان برای سال آینده ندارند و حتی نگرانی خود را از وضعیت بازار وارداتی ها ابراز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوپینگ خودروسازان داخلی با شارژ تعرفه واردات

دوپینگ خودروسازان داخلی با شارژ تعرفه واردات