مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:202017-02-22اجتماعي

پرسمان ملی با رویکرد اقتصاد سبز برگزار می شود


اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با همکاری پرداخت الکترونیک سداد نظرسنجی زیست محیطی با عنوان "پرسمان ملی اقتصاد سبز" را به مناسبت گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می کند.

- اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با همکاری پرداخت الکترونیک سداد نظرسنجی زیست محیطی با عنوان "پرسمان ملی اقتصاد سبز" را به مناسبت گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین افتخار مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اهمیت مقوله اقتصاد سبز که ارزش های مربوط به هر دو موضوع اقتصاد و محیط زیست را با هم درنظر می گیرد و گزینه هایی جدید را بر پایه این ارزش ها مطرح می کند، لازم است تا موازنه بین فعالیت های اقتصادی و اثرات محیط زیستی آنها در نظر گرفته شود.

وی افزود: اقتصاد سبز با رویکرد همگام سازی دنیای امروز اقتصادی با محیط زیست به منظور استفاده موثر از سرمایه های طبیعی و بهره برداری از منابع اقتصادی موجود جهان مورد توجه مجامع بین الملل، کشورهای توسعه یافته و تا حدودی کشورهای درحال توسعه قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اشاره به شکنندگی محیط زیست در دنیای امروز به جهت بسیاری از بحران های زیست محیطی در جهان و از دست رفتن فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسمان ملی با رویکرد اقتصاد سبز برگزار می شود

پرسمان ملی با رویکرد اقتصاد سبز برگزار می شود