مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:152017-02-22اقتصادي

شرایط قرنطینه ای واردات صمغ ترنجبین و دانه بارهنگ از افغانستان اعلام شد


دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در دو بخشنامه شرایط قرنطینه واردات صمغ ترنجبین و دانه بارهنگ از افغانستان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، بر این اساس واردات صمغ ترنجبین از کشور افغانستان برای مصرف دارویی نیازی به همراه داشتن گواهی بهداشت معتبر از کشور مبداء ندارد و بازدید و بررسی کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی و گمرک ترخیص کننده کفایت می کند.

ضمن اینکه دانه بارهنگ برای مصارف خوراکی و دارویی نیز در فهرست کالاهای با ریسک قرنطینه کم قرار دارد که واردات آن از افغانستان منوط به همراه داشتن گواهی بهداشت معتبر از این کشور و همچنین بررسی و بازدید کارشناسان قرنطینه در مرز ورودی است.

سازمان توسعه تجارت در نامه دیگری به گمرک درباره واردات نوار چوب بامبو از کشور چین نیز اعلام کرد: طبق اعلام وزارت کشاورزی واردات نوار چوب بامبو با ضخامت 5 میلیمتر برای استفاده در حصیرسازی نیز در فهرست کالاهای باریسک قرنطینه کم قرار دارد که در واردات آن همراه داشتن گواهی بهداشت معتبر از کشور مبدا و بررسی و بازدید کارشناسان قرنطینه الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط قرنطینه ای واردات صمغ ترنجبین و دانه بارهنگ از افغانستان اعلام شد

شرایط قرنطینه ای واردات صمغ ترنجبین و دانه بارهنگ از افغانستان اعلام شد