مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:102017-02-22سياسي

جریان های تروریستی به علت اهمیت و جایگاه عراق ایجاد شده اند


رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جریان های تروریستی به علت اهمیت و جایگاه کشور عراق ایجاد شده اند، گفت: جمهوری اسلامی از دستاوردهای نظامی عراق در مبارزه با تروریست ها بسیار خوشحال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با سلیم الجبوری رییس مجلس عراق دیدار و گفت وگو کرد.

رییس مجلس در این دیدار گفت: کشور عراق یک کشور بسیار بزرگ و مهم در عرصه منطقه ای است و مشکلات ایجاد شده برای این کشور تنها به خاطر اهمیت و جایگاه این کشور است.

وی با بیان اینکه جریان های تروریستی به علت اهمیت و جایگاه کشور عراق ایجاد شده اند، گفت: جمهوری اسلامی از دستاوردهای نظامی عراق در مبارزه با تروریست ها بسیار خوشحال است و این مسئله نشان می دهد که دولت و مردم عراق درمبارزه با تروریست ها مصمم هستند.

لاریجانی گفت: از طرف دیگر ان شاءالله جنگ موصل نیز در آینده ای نزدیک به پایان برسد تا کشور عراق از شر تروریست ها خلاص شود.

از طرف دیگر به نظر من بحران های منطقه ای در آینده ادامه خواهد داشت و شاید نیز با تحولات جدید بین المللی، برخی مشکلات افزایش یابد، که این مسئله نشان دهنده ضرورت همکاری کشورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های تروریستی به علت اهمیت و جایگاه عراق ایجاد شده اند

جریان های تروریستی به علت اهمیت و جایگاه عراق ایجاد شده اند