مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:102017-02-22سياسي

نام «جلیلی» در مجمع جبهه مردمی به رأی گذاشته می شود


سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از قرار گرفتن نام جلیلی بین 50 نفر معرفی شده به جبهه مردمی خبر داد و گفت: نام آقای جلیلی در روز مجمع ملی به رأی گذاشته می شود تا مشخص شود آیا جز 10 نفر نهایی هست یا خیر.

- مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، با اشاره به تلاش های صورت گفته برای افزایش گستره همکاری گفتمانی بین نیروهای انقلاب، اظهار داشت: ما جلسات مثبت و سازنده ای با جبهه پایداری داشته ایم، برخی از اعضای هیأت مؤسس نیز با شخص آیت الله مصباح که جایگاه بالایی در جبهه پایداری دارد، دو جلسه داشته اند.

دستجردی با تاکید بر اینکه این دو جلسه بسیار خوب بوده است، ادامه داد: بنابراین به دنبال این جلسات و همدلی هایی که انجام شد، حجت الاسلام آقاتهرانی سخنان اخیر را مطرح کرد که برای رسیدن به وحدت امیدوارکننده بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری برای اینکه شاخص ها ما را به یک وحدت در کاندیداتوری برساند از قرار گرفتن نام جلیلی بین 50 نفر معرفی شده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ما از همه دوستان استقبال می کنیم، برای ما مهم نیست چه کسی انتخاب شود بلکه مهم این است که نظر نیروهای انقلابی دلسوز را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام «جلیلی» در مجمع جبهه مردمی به رأی گذاشته می شود

نام «جلیلی» در مجمع جبهه مردمی به رأی گذاشته می شود