مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:052017-02-22سياسي

"خانه به خانه" طرحی موثر برای اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب


مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان از طرح خانه به خانه به عنوان یکی از طرح های تاثیرگذار در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی استان یاد کرد.

- "خانه به خانه" طرحی موثر برای اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان از طرح خانه به خانه به عنوان یکی از طرح های تاثیرگذار در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی استان یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مریم پویا در نشست اعضای اجرایی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه آب ماده حیات بخش برای بشریت و تمامی موجودات است، اظهار داشت: موضوع بحران آب در حقیقت جهانی است و به تبع کشورمان نیز به این موضوع دچار شده است.

وی ادامه داد: در راستای حفظ و احیاء منابع آب زیرزمینی باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در سطح جامعه برای تمامی اقشار به ویژه کشاورزان و چاهداران انجام دهیم.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیشترین مصرف آب در بخش کشاورزی است باید کشاورزان و چاهداران آگاه شوند که چاه غیر مجاز نباید حفر کنند و از طرفی علاوه بر اینکه نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"خانه به خانه" طرحی موثر برای اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب

"خانه به خانه" طرحی موثر برای اطلاع رسانی اهداف پروژه احیاء و تعادل بخشی منابع آب