مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:052017-02-22سياسي

رییس مجلس عراق: رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام یک تهدید بزرگ است


رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غیر قابل قبول است که در سرزمین های اسلامی استقرار یافته و یک تهدید برای جهان اسلام است.

- رییس مجلس عراق اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و غیر قابل قبول است که در سرزمین های اسلامی استقرار یافته و یک تهدید برای جهان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیم جبوری که در ششمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سخن می گفت اظهار کرد: از طرف خودم و به نمایندگی از ملت عراق از برگزار کنندگان این اجلاس و همچنین شرکت کنندگان در آن تشکر می کنم و مفتخرم که در میان نخبگان اسلامی در این نشست سخن می گویم و مراتب انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و جنایت های آن اعلام می دارم.

وی افزود: ما اینجا گرد هم آمده ایم تا برای مساله تاریخی فلسطین و آزادی سرزمین های مقدس مسلمانان از دست یهود و جلوگیری از یهودی سازی کردن این سرزمین ها راه حل پیدا کنیم و ما در عراق همواره در گذشته و حال در کنار خواست فلسطینیان یعنی تشکیل دولت مستقل ایستاده ایم.

رییس مجلس عراق تصریح کرد: یکی از اصول سیاست خارجی عراق حمایت از فلسطین و تاکید بر بازگشت آوارگان به سرزمین های اجدادی خود است و ایمان داریم که خداوند یار و یاور مظلومین است و معتقدیم باید همه به گزینه مردم فلسطین پایبند باشیم و فلسطین را قربانی خواست کشورهای غربی و رضایت آنها نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس عراق: رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام یک تهدید بزرگ است

رییس مجلس عراق: رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام یک تهدید بزرگ است