مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:052017-02-22سياسي

مردم در مضیقه تورم


مردم در مضیقه تورم هستند و ارزانی را لمس نکرده اند - آیت الله نوری همدانی تاکید کرد:مردم در مضیقه تورم هستند و ارزانی را لمس نکرده اند وی امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد گفت : امروز مردم در مضیقه تورم و بیکاری هستند بعد میگویند تورم فلان شده ، مردم باید ارزانی را لمس کنند ما چیزی نمی فهمیم شما در روزنامه مینویسید تورم را پایین آوردیم اما در زندگی مردم برای تورم بیکاری کاری نشده که لمس کنند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات بوجود آمده برای مردم خوزستان تسریح در حل این مسئله را مورد توجه قرار داد و گفت : امروز این گردغبار زندگی مردم خوزستان را تباه کرده است ، بخشی از این گردغبار از عراق می آید و باید برای رفع آن درختکاری میکردند که در گذشته نشده است و باید الان کاری بشود.

وی افزود : مردم خوزستان 24هزار شهید برای این انقلاب داده اند و خیلی خدمات داشته اند این حکومت برای مردم است و با حمایت و تلاش مردم به ثمر رسید ، کسانی که مسئولیت دولتی دارند مسئولیت بزرگی دارند و معیشت، بیکاری و گرانی در اولویت کارشان باید باشد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه تذکر به مسئولین را از فرایض امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود : برخی میگویند چرا شما این حرفها را میزنید این یک امر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در مضیقه تورم

مردم در مضیقه تورم