مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:052017-02-22پزشكي

افزایش 8 برابری مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در قزوین طی امسال


مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اعلام مرگ 23 نفر از هم استانی ها طی 10 ماهه سال 95، نسبت به خطرات ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز و گرمازا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان قزوین، بهزاد ولی زاده اعلام کرد: 23 نفر از هم استانی ها طی 10 ماهه سال 95، نسبت به خطرات ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز و گرمازا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به مرگ 16 مرد و 7 زن طی 10 ماهه سال جاری افزود: متأسفانه طی ماه های اخیر به علت برودت هوا و عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز شاهد مرگ خاموش 23 نفر بوده ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک به 8 برابر افزایش را شاهد هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین اضافه کرد: بیشترین میزان مرگ ومیر در ماه آذر بوده که طی آن 10 نفر (6 مرد و 4 زن) جان خود را ازدست داده اند.

وی در ادامه با اشاره به برودت هوا و استفاده گسترده از وسایل گرمازا از مردم خواست تا در استفاده از وسایل گرمازا و آبگرمکن ها هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند و با رعایت نکات ایمنی از مرگ خود یا عزیزانشان پیشگیری کنند.

چند توصیه پیشگیرانه ولی زاده توضیح داد: گاز مونوکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 برابری مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در قزوین طی امسال

افزایش 8 برابری مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در قزوین طی امسال