مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:052017-02-22اجتماعي

کمیته حفاظت از منابع طبیعی کنگاور تشکیل شد


درآستانه تعطیلات نوروز، و حضور پر رنگ تر مردم در دامان طبیعت برای حفاظت هر چه بیشتر از محیط زیست کمیته حفاظت از منابع طبیعی کنگاور تشکیل شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، معاون فرماندار کنگاور در این جلسه با تاکید بر اهمیت منابع طبیعی در سلامت تن و روان شهروندان گفت :همه ساله در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به آغاز مسافرت های نوروزی ، مراجعه مردم به طبیعت و استفاده از منابع طبیعی در بیشترین سطح خود قرار می گیرد .

خزایی گفت: تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی از رایج ترین خساراتی است که بر بدنه این ثروت های ملی وارد می آید .

وی تاکید کرد :با هدف پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرف و تخریب های غیرقانونی اراضی ملی، در ایام تعطیلات نوروزی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در قالب گروه های گشت زنی به صورت شبانه روزی تا 15 فروردین 96 فعال هستند.

معاون فرمانداری کنگاور خواستار همکاری هرچه بیشتر شهروندان و گردشگران با مامورین منابع طبیعی در خصوص حفاظت و مراقبت از جنگل ها و مراتع شد و تصریح کرد:درهنگام مراجعه به طبیعت و درصورت نیاز به ایجاد آتش حتما از محل های پیش بینی شده استفاده و نکات ایمنی رعایت گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته حفاظت از منابع طبیعی کنگاور تشکیل شد

کمیته حفاظت از منابع طبیعی کنگاور تشکیل شد