مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:002017-02-22اقتصادي

افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان


مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ضمن اشاره به پیگیری و تأکید دولت برای تکمیل فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت گفت: - در همین راستا افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون در شورای پول و اعتبار تصویب و به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، علی محمد پورکریم در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: طی مکاتبه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی با استانداران، به تکمیل و واگذاری تمامی واحدهای پروژه مسکن مهر تا پایان دولت تأکید و تکلیف شده است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد، که برنامه زمان بندی اتمام و تعیین و تکلیف واگذاری واحدهای مسکن مهر تهیه و از سوی دستگاه های مرتبط به راه و شهرسازی اعلام شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به این که از 58 هزار واحد مسکن مهر در استان حدود 6 هزار و 100 واحد آن باقیمانده است، خاطرنشان کرد: بیشتر این واحدها به یاری خدا تا پایان دولت یازدهم افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: برخی از واحدها نیز مربوط به پروژه های فرهنگیان و همچنین شهرداری است که تنها از تسهیلات مسکن مهر استفاده کرده اند و امیدواریم با پیگیری دستگاه های متولی اجرای آن ها به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان

افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان