مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:562017-02-22ورزشي

درخشش لژیونر ایرانی در آنژی


عزت اللهی بعد از حضور قرضی در آنژی ماخاج کالا توانست در اولین بازی برای تیم جدید با پیراهن شماره 6 نمایش قابل تحسینی ارائه بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، سعید عزت الهی ملی پوش جوان ایرانی که بعد از تمدید قرارداد با روستوف برای نیم فصل قرضی به آنژی ماخاج کالا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند در اولین حضور در ترکیب تیمش توانست با پیراهن شماره 6 در میانه میدان این تیم درخشش خوبی داشته باشد و زمینه برتری عقاب های سیاه برابر غیرت قزاقستان را فراهم کند.

آنژی که در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد در حالی توانست غیرت قزاقستان را با یک گل از پیش رو بردارد که عزت الهی 70 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و در تمام این دقایق به عنوان هافبک بازیساز و پاسور توپ ها را تقسیم می کرد و ضربات ایستگاهی را نیز می زد.

بعد از این بازی سرمربی آنژی با ابراز رضایت از خرید این بازیکن ایرانی مدعی شد با حضور عزت الهی میانه میدان آنژی برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده و نگرانی هایش از این بابت به کمترین حد ممکن رسیده است.

آنژی که با قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول در نیم فصل اول امیدوار است در ادامه فصل شرایط بهتری پیدا کند، تا پایان هفته در ترکیه حضور دارد و سپس راهی کشورش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش لژیونر ایرانی در آنژی

درخشش لژیونر ایرانی در آنژی