مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:502017-02-22اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد تومان به تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار خوزستان


معاون اول رییس جمهور مصوبه هیات وزیران برای حل بحران خوزستان را که شامل اختصاص 30 میلیارد تومان جهت تثبیت کانون های گرد و غبار است، به 5 وزارتخانه و سازمان جهت اجرا ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، این مصوبه به اختصاص 30 میلیارد تومان برای اجرای برنامه کوتاه مدت تثبیت کانون های بحرانی گرد و غبار با منشا داخلی استان خوزستان در سطح 30 هزار هکتار تاکید دارد.

بر اساس این مصوبه، وزارت جهاد کشاورزی موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار، گزارش عملکرد اعتبار فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان های برنامه بودجه کشور، حفاظت محیط زیست و وزارت کشور (استانداری خوزستان) ارسال نماید.

متن مصوبه هیات وزیران که توسط دکتر جهانگیری برای اجرا ابلاغ شده به شرح زیر است: بسمه تعالی با صلوات بر محمد و آل محمد وزارت کشور ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت جهاد کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کشور ـ سازمان محیط زیست هیأت وزیران در جلسه 1395/12/01 به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: 1- مبلغ 300 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان به تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار خوزستان

اختصاص 30 میلیارد تومان به تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار خوزستان