مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:502017-02-22اقتصادي

چالشهای گردشگری خراسان شمالی از نگاه فعالان این بخش


گردشگری یکی از پتانسیل های کسب درآمد در این استان است چراکه از مناطق مختلف تاریخی و طبیعی برخوردار است و این عوامل می تواند فاکتور مناسبی برای جذب گردشگران باشد، - به همین دلیل طی سال های اخیر تعداد شرکت های گردشگری در این استان برای جذب گردشگر و همچنین انتقال گردشگران داخل استانی به سایر مناطق در خارج از خراسان شمالی تشکیل شده اما این شرکت ها با مشکلات متعددی در زمینه های مختلف مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های گردشگری و جهانگردی به عنوان عنصری واسطه میان عرضه کنندگان اصلی خدمات همچون تورگردانان و یا شرکت های حمل و نقل و هتل ها از یک سو و گردشگران متقاضی سفر از طرف دیگر عمل می کنند.

آنها در واقع پیشانی مواجهه نخستین متقاضیان با صنعت جهانگردی به شمار می روند.

توفیق یا عدم توفیق این واسطه ها بر موفقیت یا شکست برنامه های مقاصد گردشگری و عرضه کنندگان خدمات گردشگری به شدت تاثیر گذار است، از اینرو آشنایی با عملکرد این موسسات حائز اهمیت بسیار است.

زهرا قهرمان شادلو، مدیر شرکت گردشگری گردشگران کانون در خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نبود ضمانت اجرایی تورها یکی از مشکلاتی است که شرکت های گردشگری این استان با آن مواجه هستند، افزود: به عنوان مثال برای رزرو بلیط هواپیما یا هتل توسط یک آژانس در شهری همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالشهای گردشگری خراسان شمالی از نگاه فعالان این بخش

چالشهای گردشگری خراسان شمالی از نگاه فعالان این بخش