مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:462017-02-22بين الملل

رییس پلیس سابق فرانسه به اتهام تجاوز جنسی به 18 ماه زندان محکوم شد


رییس پلیس سابق یکی از مناطق جنوبی شهر پاریس، به اتهام تجاوز جنسی به یکی از همکاران خود به 18 ماه زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، رییس پلیس سابق یکی از مناطق شهر پاریس، طبق حکم دادگاهی در فرانسه به اتهام تجاوز جنسی به یکی از همکاران زن زیردست خود به 18 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، این رییس پلیس سابق فرانسه علاوه بر محکومیت به حبس به پرداخت 1000 یورو به عنوان جریمه تجاوز جنسی و 1500 یورو خسارت مالی به قربانی محکوم شد.

براساس این گزارش، اتهام وارده علیه این رییس پلیس سابق منطقه وال دومارن در جنوب شرقی پاریس به دسامبر سال 2009 میلادی مربوط می شود که قربانی سه روز بعد از وقوع تجاوز اقدام به طرح شکایت کرده است.

محکومیت رییس پلیس سابق منطقه وال دومارن پاریس به حبس در حالیست که طی اوایل سال جاری میلادی نیز یک مرد جوان سیاهپوست به نام تئو س از بازداشت و ضرب و شتم شدید توسط 4 مأمور پلیس فرانسوی، از سوی یکی از آنها مورد تجاوز جنسی قرار گرفت که این اتفاق تظاهرات های بسیاری را در اعتراض به خشونت های پلیسی در پی داشت.

خشونت های پلیسی از جانب نیروهای پلیس فرانسه پیوسته در این کشور وجود داشته و هر از گاهی اخباری مبنی بر وقوع مواردی از این خشونت ها و تجاوزها در رسانه ها منتشر می شود که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس سابق فرانسه به اتهام تجاوز جنسی به 18 ماه زندان محکوم شد

رییس پلیس سابق فرانسه به اتهام تجاوز جنسی به 18 ماه زندان محکوم شد