مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:462017-02-22بين الملل

جمهوری اسلامی نمی گذارد فلسطین به مسئله فرعی تبدیل شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما گفت: جمهوری اسلامی با برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین نگذاشت بار دیگر مسئله فلسطین در پیچ و خم تحولات زودگذر منطقه به فراموشی سپرده شده و به مسئله فرعی تبدیل شود.

- خسروی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، گفت: وقایع تاریخی فلسطین این تجربه ذی قیمت را پیش رویمان گذاشته است که تنها مقاومت و ایستادگی است که می تواند فلسطینی ها را از دست غده سرطانی و نکبت 70 ساله اسراییل رهایی ببخشد.

وی افزود: صهیونیست ها و حامیان غربی و آمریکایی اش که در طی سال های گذشته از هر اقدامی برای تحقق رویای نیل تا فرات چشم پوشی نکردند، هرگز بر اساس مذاکره گامی عقب نگذاشتند و این جریان مقاومت بود که با ایستادگی در فلسطین، لبنان و سوریه، صهیونیست ها را مجبور به عقب نشینی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با بیان فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و ایران همواره کوشیده بر خلاف سیاست آمریکا و کشورهای غربی که دنبال به فراموشی سپردن مسئله فلسطین هستند، این مسئله را با اقدامات مختلفی زنده مثل روز قدس و برگزاری راهپیمایی و اجلاس ها و نشست هایی برجسته سازی کند، افزود: جمهوری اسلامی اکنون که خاورمیانه درگیر جنگ های نیابتی نظام سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی نمی گذارد فلسطین به مسئله فرعی تبدیل شود

جمهوری اسلامی نمی گذارد فلسطین به مسئله فرعی تبدیل شود