مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:452017-02-22بين الملل

رایزنی اقتصادی هیات روسی در بندرانزلی


شهردار ولژسک ولگاگراد روسیه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما "، مرکز گیلان در دیدار ایگور نیکلا نیویچ وارونن به همراه هیاتی سیاسی - تجاری و اقتصادی با رضا مسرور بر لزوم توسعه روابط همه جانبه تجاری و اقتصادی بازرگانان ایران و روسیه با بهره مندی از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی تاکید شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار ضمن ابراز تمایل به گسترش روابط بین شهر ولژسک ولگاگراد روسیه و این منطقه گفت : منطقه آزاد انزلی برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با روسیه و دیگر کشورهای حاشیه خزر طراحی شده است.

رضا مسرور افزود : در زمان کنونی حجم مبادلات ایران با روسیه راضی کننده نیست که باید تمهیدات لازم برای رشد همکاری های اقتصادی 2 کشور ایجاد شود که این امر با زیرساخت های ایجاد شده در منطقه آزاد انزلی و افزایش نشست های تخصصی هیات های 2 کشور امکان پذیر است.

وی در ادامه به مزیت های و پتانسیل های موجود در منطقه آزاد انزلی به عنوان تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر اشاره کرد و افزود : معافیت های مالیاتی ، کاهش عوارض گمرکی ، قوانین حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و 2 شهرک صنعتی با بیش از 120 واحد تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی فعال از مهمترین این مزیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اقتصادی هیات روسی در بندرانزلی

رایزنی اقتصادی هیات روسی در بندرانزلی