مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:262017-02-22دانش

ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه جنگ آغاز شد


شهردار منطقه 11 تهران از ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی و مذهبی در فضایی به وسعت هزار متر مربع با همکاری ارتش در محل دانشگاه جنگ برای استفاده عموم شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، نصراله آبادیان با بیان این که بخش مرکزی شهر تهران با کمبود زمین برای ساخت اماکن عمومی روبه رو است؛ گفت: قطعه زمین مناسبی در محل دانشگاه جنگ (دافوس ) موجود بود که با همکاری ارتش و مدیریت این دانشگاه؛ مقرر شد مسجد و مجموعه فرهنگی و مذهبی برای استفاده عموم شهروندان ساخته شود.

شهردار منطقه 11 افزود: پیرو توافق انجام شده بین دانشگاه جنگ و شهرداری؛ تفاهم نامه ای برای احداث مشارکتی مجموعه فرهنگی و مذهبی با کاربری مسجد،سالن ترحیم و کتابخانه منعقد شده است.

آبادیان همچنین در ارتباط با مخاطبین مسجد تأکید کرد: این مسجد که به نام "مسجد النبی" نام گذاری شده دارای چهار مناره و دو ورودی است که نمای اصلی و دو مناره برای استفاده شهروندان در خیابان کمالی و بیرون از دانشگاه جنگ قرار دارد و نمای ورودی و دو مناره دیگر در داخل دانشگاه برای استفاده دانشجویان دانشگاه جنگ طراحی شده است.

به گفته شهردار منطقه 11 عملیات احداث این مجموعه فرهنگی و مذهبی در فضایی به وسعت 1000 مترمربع و در 3 طبقه بنا با کاربری مسجد نمازخانه ،سالن ترحیم و کتابخانه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه جنگ آغاز شد

ساخت مسجد و مجموعه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه جنگ آغاز شد