مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:262017-02-22دانش

فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور دکتری گروه پزشکی


داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 96 گروه پزشکی می توانند در روزهای 21 تا 23 اسفندماه با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت فرصت مجدد ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک را برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 96 گروه پزشکی اعلام کرد.

داوطلبان این آزمون می توانند از ساعت 18 روز شنبه 21 اسفند تا ساعت 24 روز دوشنبه 23 اسفند برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سامانه sanjeshp.

ir مراجعه کنند.

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند نیز در بازه زمانی 21 تا 23 اسفند 95 می توانند برای شرکت در آزمون، ثبت نام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین اعلام کرده است به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی سال 96 گروه پزشکی که در بازه تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون زبان انگلیسی MHLE دوره 40 (تاریخ 31 فروردین 96) نیز برای شرکت آزمون دکتری تخصصی سال 96 گروه پزشکی پذیرفته شود.

تذکر 1) این گروه از داوطلبان می توانند نمره و سایر مشخصات کارنامه MHLE خود را در زمانی که متعاقباً (پس از اعلام نتایج آزمون MHLE دوره 40) اعلام خواهد شد، در فرم ثبت نام آزمون دکتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور دکتری گروه پزشکی

فرصت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور دکتری گروه پزشکی