مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:202017-02-22بين الملل

جانبداری میشل سلیمان از شورای همکاری خلیج فارس در مقابل حزب الله


رییس جمهور سابق لبنان تأکید کرد که روابط این کشور با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس "عامل اصلی پایداری لبنان در مقابل اسراییل است.

" - رییس جمهور سابق لبنان تأکید کرد که روابط این کشور با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس "عامل اصلی پایداری لبنان در مقابل اسراییل است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میشل سلیمان، رییس جمهور سابق لبنان در مصاحبه با روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط درباره تهدید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان علیه اسراییل و متهم کردن کشورهای عربی مثل امارات و عربستان گفت: تهدید اسراییل یا واکنش نشان دادن به تهدیدات یک اقدام ملی است و هر لبنانی حق دارد در چارچوب نظامی این کار را بکند، اما انتقاد از کشورهای "دوست" لبنان حق هیچ کسی نیست و هیچ کسی حق ندارد به روابط لبنان با عربستان و امارات "تعرض" کند.

اگر درباره دفاع و پایداری صحبت کنیم باید بگوییم که روابط ما با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس "عامل اساسی در پایداری علیه اسراییل است.

" دولت جدید و مسئولان کشور باید از روابط خارجی مان دفاع کنند و به تهدیداتی که علیه لبنان وجود دارد چه از جانب اسراییل و چه از جانب تروریست ها پاسخ دهند.

وی گفت: بحران سوریه در حال حل شدن است و ما باید از این فرصت استفاده کرده و دولت سوریه را به ترسیم مرزها با لبنان با نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبداری میشل سلیمان از شورای همکاری خلیج فارس در مقابل حزب الله

جانبداری میشل سلیمان از شورای همکاری خلیج فارس در مقابل حزب الله