مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:102017-02-22دانش

تصویب سند ملی توسعه دانش بنیان انرژی های تجدیدپذیر


 مدیر کارگروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی از تصویب سند ملی توسعه دانش بنیان انرژی های تجدیدپذیر در شورای ستاد اجرایی سازی نقشه جامع علمی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسلم موسوی مدیر کارگروه سیاستگذاری ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی با اشاره به فعالیت های انجام شده در این کارگروه، افزود: این سند ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با مشارکت بازیگران اصلی حوزه انرژی های تجدیدپذیر در ستاد نقشه جامع علمی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده و جهت ابلاغ به رییس جمهور به عنوان رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

وی ادامه داد: این سند، سندی مادر برای این حوزه محسوب می شود و ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر نقش اجرایی سازی و بسترسازی جهت ایجاد هماهنگی میان کلیه ذی نفعان جهت پیاده سازی آن را بر عهده دارد.

موسوی ادامه داد: کارگروه سیاستگذاری و مطالعات راهبردی ستاد وظیفه تهیه برنامه عملیاتی و اجرایی سازی سند راهبردی را بر عهده دارد.

هر یک از حوزه های مختلف در انرژی های تجدیدپذیر همچون بادی و خورشیدی برنامه عملیاتی مخصوص به خود را دارند و دارای اولویت های فناورانه در حوزه خود هستند که لازم است با جلب مشارکت سازمان های مختلف، بستری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند ملی توسعه دانش بنیان انرژی های تجدیدپذیر

تصویب سند ملی توسعه دانش بنیان انرژی های تجدیدپذیر